Bimetalické termostaty jsou využívány převážně pro regulaci teploty chlazení osobních automobilů, ale i pro další účely, kde je zapotřebí vysoká spolehlivost a malé rozměry.
Nesamočinná tepelná pojistka TH 476 je určena k rozpojení elektrického obvodu v případě, že teplota prostředí, ve kterém je umístěno čidlo pojistky, dosáhne rozpínací teploty. Opětovné zapojení lze provést stiskem spínacího kolíku umístěného v hlavici. Nesamočinná tepelná pojistka účinně chrání výrobek nebo zařízení před přehřátím a přetížením.
Termostaty TH 480 slouží spolu s dalším zařízením k udržování teploty vody, např. v zásobníkovém výměníku rychloohřívacího kotle kombinovaného s ohřevem užitkové vody. Jde o spolehlivý a levný mechanický systém, který reguluje teplotu a snižuje nároky na spotřebu energie. Tím šetří provozní náklady. Účinně chrání výrobek nebo zařízení před přehřátím a přetížením.
Termostat TH 473 je určen převážně ke spínání velmi nízkého stejnosměrného napětí, kde se vyžaduje minimální přechodový odpor, např. v obvodu termoelektrických pojistek. Jde o spolehlivý a levný mechanický systém, jehož použití zajišťuje nízké náklady na provoz a údržbu.
Termostat TH 472 je určen převážně k regulaci teplot v kapalném prostředí. Elektrický kontaktní systém termostatu umožňuje mžikové spínání nebo rozpínání elektrického obvodu stejnosměrného nebo střídavého proudu. Při použití v chladicích systémech spalovacích motorů, šetří termostat pohonné hmoty, protože snižuje vlastní spotřebu na trvalé chlazení a zvyšuje účinnost motoru.
Termostat TH 470.2 je určen ke spínaní elektrického obvodu ventilátoru přídavného chlazení osobních vozů ŠKODA Favorit. Termostat může být umístěn v prostředí s teplotami od -40 °C do +95 °C. Je odolný proti stříkající vodě a chvění do hodnoty 5 g. Pracovní poloha termostatu je libovolná. Při použití v chladicích systémech spalovacích motorů šetří termostat pohonné hmoty, protože snižuje vlastní spotřebu na trvalé chlazení a zvyšuje účinnost motoru.
Termostat TH 470 je určen ke spínání elektrického obvodu ventilátoru přídavného chlazení osobních vozů ŠKODA. Použití pro jiné účely musí být předem projednáno s výrobcem. Termostat může být umístěn v prostředí s teplotami od -40 °C do +95 °C. Je odolný proti stříkající vodě a chvění do hodnoty 5 g. Pracovní poloha termostatu je libovolná. Při použití v chladicích systémech spalovacích motorů šetří termostat pohonné hmoty, protože snižuje vlastní spotřebu na trvalé chlazení a zvyšuje účinnost motoru.